26. Juni 2016

WELCOME BACK

It is crazy how fast a year went by. After my few days in New York we were flying back home, like for real back home, like Germany. It was the weirdest thing ever, it still feels so unreal to be back.
Our last day in NY was really nice because we weren't in a hurry at all. Of course we were way to early at the airport so we had to wait forever!
With a 5 hour flight to Reykjavík, Iceland, and of course I had such a sweet and nice young woman sitting in front of me, who thought it would be a pleasure to have her sleep on my lab. It was literally terrible!
Once in Iceland we had a 3 hour flight back to Frankfurt, Germany. Once we landed there I was so nervous! I was never that nervous before in my life. I felt like I am going to throw up! Because you were way to excited to see everybody but you were still so nervous to actually be home again and that you can't go back that easily. 
But it was great..
They waited for me at the airport, they drove all the way from my hometown, which is crazy far away. Of course I had to cry and a lot of them cried with me. but I couldn't thing of a better welcome back.
Back at my house, we all had some dinner and talked. I even got a super cute and really well done poster from friends of my parents. The best thing was definitely the little bucket with cheese, bread, sausage, sparkling water and German chocolate.
 
 
 
Es ist das seltsamste aber auch beste Gefühl wieder zuhause zu sein. Ein Jahr geht schneller vorbei als man vielleicht denkt.
Unser letzter Tag in New York war so entspannt, dass wir natürlich viel zu früh am Flughafen waren und eine Ewigkeit warten mussten.
Mit einem 5 Stunden Flug ging es nach Island und natürlich hatte ich die liebste junge Frau vor mir sitzen die sich dachte es ware ein riesen Spaß für mich, wenn sie sich halb auf meinen Schoß legt mit ihrem Sitz, JA es war richtig scheiße!
Danach gings auf einem 3 Stunden Flug nach Frankfurt. Wo ich vor Nervosität und Ausregung einen halben Nervenzusammenbruch hatte, weil alles so ungewohnt aber toll war.
Die Türen gingen auf und da standen sie, die besten Menschen die es auf dieser Erde gibt, die 3 Stunden fahren nur um mich von Flughafen abzuholen. Es wurde natürlich ein wenig emotional.
Wir haben dann noch alle bei mir zuhause was gegessen und ich habe eine super süßen Korb, mit Käse, Wurst, Schokolade und Sprudelwasser, bekommen.
 
 

 









Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen